Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Τρίμηνο πρόγραμμα ευέλικτης ζώνης - Προαγωγή ψυχικής υγείας

Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι η προαγωγή της ψυχικής υγείας του συνόλου των μαθητών και η καλή λειτουργία του σχολικού συστήματος.

Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι είναι:

  • Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και των δεξιοτήτων επικοινωνίας των μαθητών,
  • Η εκμάθηση των κοινωνικών δεξιοτήτων,
  • Η ενίσχυση των συναισθηματικών δεξιοτήτων,
  • Η ανάπτυξη θετικών κοινωνικών σχέσεων,
  • Η δημιουργία αλληλέγγυου και υποστηρικτικού κλίματος στην τάξη για όλους τους μαθητές.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη μέθοδο project.

Ενδεικτικά αναφέρω κάποια από αυτά:
  1. Γνωριμία με τον εαυτό μας: "Ας γνωριστούμε καλύτερα", "Το καπέλο των κανόνων"
  2. Αναγνώριση-Έκφραση-Διαχείριση συναισθημάτων: "Ταιριάζω συναισθήματα και πρόσωπα"
  3. Γινόμαστε καλύτεροι: "Ο ξεχωριστός μου εαυτός", "Καθρέφτη-καθρεφτάκι μου"
  4. Επικοινωνώντας με τους άλλους: " Παιχνίδι χωρίς λόγια"
  5. Εμείς και οι άλλοι γύρω μας: " Ο εαυτός μας, τι μένει ίδιο, τι αλλάζει"
  6. Σχολείο και διαφορετικότητα: " Όλοι είμαστε ίδιο...και διαφορετικοί"
  7. Το σχολείο ως κοινότητα:Ζούμε μαζί και στηρίζουμε ο ένας τον άλλο " Μάθε τι μου αρέσει" 
                         

Είμαι ο εαυτός μου - Αν ήμουν... τι θα ήμουν

Καθρέφτη...καθρεφτάκι μου.

Ταιριάζω συναισθήματα... με μουσική


Φωτογραφικό υλικό

Καθρέφτη...καθρεφτάκι μου



 
                                   

                                               

                                 








Ταιριάζω συναισθήματα με μουσική












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου